torstai 5. syyskuuta 2013

Back in business !

Koulu on taas alkanut oikein kunnolla ja neljäs viikko on kohta ohi. Täällä blogin puolella on ollut aika hiljaista, koska ei ole ollut mitään isompaa juttua, mitä olisin tehnyt. Viime viikolla sain kuitenkin aikaan tuon uuden bannerin, mikä näkyy nyt sivun ylälaidassa. :)


Mun lukujärjestys näyttää siis tältä. Erona muihin, mulla on illassa fysiikkaa ja ranskaa, jotka täyttää mun iltoja 100 minuuttia maanantaista torstaihin. Olen siis yksi niistä, jotka meidän luokalla suorittavat kaksoistutkintoa, eli kirjoittavat ylioppilaiksi ja siksi luenkin fysiikkaa, että saan kirjoitettua sen ensi vuonna. Näillä mennään vielä pari viikkoa ja sitten illassa kurssit jo vaihtuvatkin.

Tänä vuonna aloitti myös uusi asentajakiltaluokka. Uudet ykköset työskentelevät viereisessä hallissa ja tuutorina olen heitä päässyt seuraamaan. Ne on tosi kovia tekeen töitä! Heillä on kaikilla myös blogit, joihin ilmestyy uutta tekstiä ja niitä kannattaa käydä lukemassa täältä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti