Ensiksi mietimme mihin kohtaan öljypohjaa kiinnittäisimme lämmittimen. Sille löytyi paikka sen kyljestä, johon saimme pultilla kiinni metallikappaleen, joka samalla jousimaisesti painoi sitä öljypohjaan kiinni.
Kun olimme löytäneet paikan laitoimme lämmittimen ja pohjan väliin sinkkitahnaa, joka estää korroosion ja johtaa lämpöä. Tahna sai pursuta yli.
Kun itse lämmitin oli kiinni, sen latauspistokkeelle piti tehdä paikka. Me porasimme 29 mm halkaisijaltaan olevan reiän puskurissa olevaan mustaan muoviosaan ja pyöritimme pistokkeen paikalleen.
Johto ja pistoke |
Sen jälkeen piti vielä tehdä maadotus ja kiinnittää latauspistokkeesta lähtevät johdot lämmittimeen. Johtoja piti hieman pidentää, että saimme ne vietyä ylös.
Janna kolvaa johtoja |
Omasta mielestäni homma sujui yllättävän helposti. Kun aluksi kuulin, mitä meidän oli tarkoitus tehdä, vähän jännitti mitä siitä tulisi. Tehtiin hyvää jälkeä, jonka kehtaa myöntää omakseen!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti